Blir så sugen...

 
När jag jobbar natt och är klar med alla måsten och sysslor som skall göras hamnar jag alltid av någon konstig anledning vid hastnet.se och även på lite "större" tränares hemsidor och kikar runt.
På hästnet är det nästan sorligt att sitta haha, har sett mängder med "vill ha" hästar men som man absolut inte har råd med vid det här laget, kommer dröja många år innan den drömmen möjligtvis kan gå i uppfyllelse! Sen när jag kollar på tränares sidor blir jag så himla sugen att träna för tex Pether Markne eller Mads igen, dom är verkligen suveräna, eller varför inte testa på Per Sandgaard? Mattias Jansson eller Jeanna Högberg duger också!
Jisses va sugen jag blev att skicka iväg ett mejl och höra om man kan komma till deras anläggning och vara kvar över en helg, värt pengarna vet jag att det är!
 

Jag är sjukt tävlingssugen också, men det skulle vara så kul att satsa stenhårt på träning i 1-2 månader för att se utvecklingen på tävlingsbanan. Självklart kan man satsa stenhårt på träningen och samtidigt tävla, men jag tänker att åka iväg 3 helger på 1 månad eller 2 helger på 2 månader (och då 2-3 dagar) och såklart köra stenhårt där emellan och kanske slänga in en tävling om det finns någon passande.
I juni är det sommarcupen jag satsar på och då om man tränat hårt kanske man kan testa på medelsvår eller garanterat rida båda La klasserna och få bra procent (iaf en bra känsla)!
 
Det ska jag absolut fundera vidare på!
(Eller egentligen är det inte så mycket att fundera på, utan mer prata ihop mig med mamma och kanske någon annan som är sugen på samma sak så man får lite sällskap)

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: