Effektiv söndag!

Klockan stod på 05.01 och jag klev ur sängen 05.20 (var verkligen helt slut haha), gjorde mig klar och for till stallet 06.15. Hästarna skulle ut och all skötsel såsom mat o mockning skulle fixas så jag var klar ca 07.10.
Då lastade vi på första hästen och åkte till Askersund, jag var med en stallkompis som skulle hoppa 80 och 90. Det gick smidigt och snabbt och hästen nollade båda rundorna, kanon!
Väl hemma igen så var det nästa häst på tur, C, en mer spänd häst om man säger så...
Men är nöjd med honom överlag, väldigt många bitar som ska falla på plats innan det blir perfekt, men hittar man bara balansen mellan allt så blir det nog bra!
Har tappat lite sen karantänen och inte riktigt hittat tillbaka än, men det kommer väl så småning förhoppningsvis.
 
Efter allt detta var det hem och in i duschen för min del för att sen slå igen ögonlocken 2 timmar innan 13 timmars nattarbete börjar/började. Ska iväg ikväll igen, men denna natt är det bara 12 timmar att avverka!
 
Bjuder på några bilder från tävlingen i Askersund, Jon och hästen Carlina
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: