Nu är (ska) det vara fixat!

Efter mycket krångel och mejlande så ska mina inlägg komma upp (dock inga som jag skrivit tidigare) men from nu ska det funka som vanligt, problemet vet jag inte riktigt vad det var, men med hjälp så är det löst! Tacktack.
 
Ska bli underbart väder till veckan så ska försöka hinna med en dag med fotografering på banan och ifall tid finns så även en porträtt fotografering. Håller alla tummar och tår att vädergudarna håller sitt ord!
 
I övrigt var båda hästarna kanon igår (torsdag), Zätas svårighet är ju ryggning, det liksom blir turbofart med huvudet uppe i luften (lite överdrivet kanske) men ungefär så, men igår var det lugna, harmoniska steg, på tygeln hela två gånger och sedan gav jag mig. Bäst att ta det sakta men säkert! Och alla andra moment var även dom superduper, levde verkligen över moln. Men idag fick jag tillbaka, jag känner verkligen att vi inte vart i ridhuset så mycket som han behöver, typiskt när han var så himla fin innan karantänen. Men dit kommer vi nog snart, är ju inga stora saker utan det där lilla som måste funka för att det ska vara perfekt!
 
Calle var även han så himla fin igår, idag blev det skritt ut då han jobbat hårt två dagar (i onsdags invigde vi stora banan). Byten i var 3:de som var klockrena (skulle jag inte gått ner till så tätt annars). Allt var verkligen bra, flöt på så enkelt. Vi hade lite strul med övergång från halvvolt till sluta i början, men efter 2 gånger blev det lika enkelt som allt annat, så inget märkvärdigt alls! Kul, imorgon blir det ridhuset igen och även söndag då det verkligen behövs lite hårdkörning innan tävlingen när vi vart borta från trimmet länge...
 
Laddar till nästa helg då båda ska fara iväg och gå 2 klasser!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: