Skit helg!

Och då menar jag verkligen skit helg!
 
Planen var ju att rida i laget med Z, få en bra känsla och en bra procent. Men ne, då blir han för kort i hovarna vid skoningen i torsdags och är super öm samma dag och det satt även kvar lite igår (fredag), jävla oflyt...
Inte nog med det så ringde en från Stora Ekeby idag?!?! (dit vi skulle på söndag med Calle) och meddelande att jag inte kan starta då det kommit till fler lagryttare, men hallå, det står inte någonstans i proppen att dom har företräde? Och ja till lagklassen, självklart, men då ska det också stå si och så många ryttare kan anmäla utöver dessa eller att man inte kan anmäla alls. Jag var med på startlistorna i torsdags i båda klasserna, nu står jag kvar i den ena klassen även fast dom ringde och sa att jag inte kunde starta någon? Ett samtal dit imorgon bitti kan jag garantera! Skulle få pengarna tillbaka men ändå, sånt här blir jag riktigt sur på!
 
Får bli att åka iväg till Niklas Jonssons ridhus med C där vi inte varit ännu (om det är ledigt) och trimma på kandaret istället kanske, blir ju lite miljöbyte iaf...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: