Förslag till de mindre ryttarna!

När jag fick hem häst och ryttare senast medföljde en liten lapp om att bli medlem i något som hette http://pennygirl.se/
När jag var liten hette det pollux hästbokklubb men hade nu bytt namn alltså, min lillasyster såg lappen och frågade vad det var. Jag fick förklara och såg sedan att det var väldigt roliga saker med i välkomstpaketet som de gjorde reklam för då, detta skulle medfölja till ett pris av 9:- och porto för 39:-
PG Bulk WEBBanner 530 x 320 En bok med häst och ponnyraser,         En bok,         En väggalmanacka,     En DVD "Derbyhästen"
Ett PC-spel "pennygril",             Ett halsband och tre hästfigurer,   Medlemstidningen o klistermärken,
 
+ Den häftiga ryktlådan i 7-delar!


Rätt bra deal så jag slog till, super enkelt att bli medlem och inget köptvång alls! Vill man inte ha nästa paket är det bara att avbeställa smidigt på hemsidan eller genom att ringa. Du väljer alltså själv vad du vill köpa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: