Ett litet plus i det "tråkiga"

Jag har hittat ett litet gärde som är RIDBART! Sen vet jag inte hur länge det dröjer tills någon bonde satt upp nån markering, men förhoppningsvis är det inte innan lördag haha! Men nu har jag ändrat lite i planeringen för veckan (som jag hoppas slipper ändra tillbaka ifall gärdet inte är tillgängligt...) Kanske kan få till någon som hänger med när jag rider på gärdet och knäpper några bilder, skulle vara kul att ha lite nytt nu när vädret varit kanon också, ska ju bli snö tors-fre, stort SUCK...
Ska äntligen bli skönt att kunna lossa lite mer än att bara rida rakt fram som jag gjort i ungefär 1 veckas tid nu, sen är gärdet inte stort men absolut så pass att man kan rida rakt en sträcka och även rida linjer och volter osv.
 
Den här tiden är hemsk om man har en häst som rullar sig, vilket jag har två styckna som tydligen gör. Idag såg Calle ut som ett lermonster, som tur var hade det torkat när jag tog in men himla dammig blev han ju. Pälsglans och massa borstaborsta som gäller en tid föröver haha!
 
Ska försöka få den här veckan bra uppdaterad och som sagt ta lite nya bilder också, även stallskåpen ska rensas färdigt, har kanske kommit till hälften i ett av dom 3.
 
 
Bara 1 månad kvar tills det såg ut såhär förra året, kommer det vara lika varmt första maj iår också tro?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: