Full fart!

Idag var jag i stallet vid halv 8 för att släppa ut pållarna i ena stallet då Jon (han som skulle tagit ut) åkt på magsjuka! Vid 8 började jag mocka, fixa hö o kraft till de 5 i första stallet, sedan tog jag in Calle, red, och efter de tog in Faray som tömkördes ute och sen skrittade jag en sväng barbacka på Hazel (Jons häst).
Vidare till nästa stall och longera Sigge, ta en sväng ute med Z och sedan mocka o fixa hö + kraft till honom. Var klar halv 2 med detta och for direkt iväg till min syster för att hjälpa till med bakningen inför dopet på söndag!
 
Imorgon är det Z, Calle och Adrian som ska trimmas i ridhuset, och Sigge ska longeras med sadel igen. Faray rider min lillasyster ut på en sväng efter skolan. På fredag ska jag äntligen försöka komma igång med lite städning i stallskåpen också!
 
Jag slänger upp utvärdering imorgon av alla pass men hinner inte skriva något upplägg här ikväll tyvärr, men kan berätta vad mina planer var innan utvärderingen och se vad jag lyckades med haha!
 
Trevlig ridning
Sigge förra våren
Hazel och Jon, 110 cm Kumla Ridklubb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: