Helhelg med klubben

Det har varit full rulle hela helgen, redan klockan 08.20 i fredags morse var jag på maxi och storhandlade, sedan hem och städade för att efter de bege mig iväg och hämta min lillasyster på skolan. Mot stallet, fixa allt och rida.
På kvällen kom styrelsen i ungdomssektionen hem till mig för att prata ihop oss lite och umgås.
På lördag morgon var det Mia Carlbäck träning för min lillasyster som jag var med på och efter det hjälpte jag till som personal i vår cafeteria under träningarna som pågick hela dagen! Direkt efter träningarna fixade jag hästarna och sedan hem för att göra mig klar för att återvända till klubben på kvällen och ha en trevlig kväll med alla medlemmar. Några från ungdomssektionen stanna kvar och sov över och för att på söndag morgon ta bussen mot Boda Borg redan kl 08.00.
En heldag på Boda Borg med tacokäk och äventyr! Har blåmärken och bulor från knä ner till tå i princip, men oj så kul det var. När vi kom tillbaka var det bara att bege sig till pållarna!
 
Ons, tors, fre o lör kommer bli fullproppade i stallet med massa häst o städning (förhoppningsvis det sist nämnda haha).
En veckoplanering kommer upp i nästa inlägg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: