Tiden bara rinner iväg

Har haft grymt mycket att göra igår och idag så tiden bara rinner ifrån mig, hinner inte sätta mig vid datorn och skriva några utvärderingar eller andra inlägg. Men efter imorgon ska det lugna ner sig igen och jag ska försöka få igång allt regelbundet här, upplägg, utvärderingar, tankar och allt där emellan!
Imorgon är det stallet 8-11 och då gäller det att hinna med så mycket som möjligt för sen är det dop 12.30 och sedan måste jag sova en sväng innan jag börjar nattpasset klockan 18.00. Sjukt jobbig dag, men förhoppningsvis hinner jag skriva lite inlägg under natten imorgon, för måndagen är också rätt tuff fram till klockan 20.00 då jag slutar jobbet igen! Håll ut.
 
Lite att vänta är:
- Utvärdering från Marianneträning med Calle 13-03-09
- Inplanerade tävlingar
- Veckoplanering
och lite annat.
 
 
Trevlig ridning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: