Lite som ska hända

- Jag har tänkt, som de flesta andra redan gjort, att flytta min blogg till horseworld.se
Dock skriver vissa att det är krångligt att lära sig osv, men vadå nångång lär man sig väl hur det funkar, eller?!
Dock kommer jag behöver hjälp med designen så vet någon med sig redan nu att dom vet hur det fungerar där är det bara att säga till, all hjälp uppskattas!
 
- Jag ska flytta Zäta till samma stall som Calle och vår ponny Faray står i, äntligen säger jag! Inget mer slit med saker som ska fram och tillbaka och inget springandes mellan stallen om man glömt något.
 
- Calle ska åka hem då jag tyvärr inte kommer ha den tiden att tävla som han behöver, då jag jobbar mer helg kommer det inte finnas lika stor möjlighet att komma ut på tävling. Så himla tråkigt då jag fäst mig vid hästen, men såklart ser jag till hästens bästa och vad han behöver!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: