Segt..

Nu återstår en dag till innan återbesök för Zäta, han har vrickat sig och har skrittats i 14 dagar på tisdag.
Håller mina tummar på att få sätta igång honom nu och komma tillbaka dit vi var innan och såklart ännu bättre än de!
 
Calle fick ställa upp i laget den 9/5 och vi red in bästa procenten för laget i den omgången, kändes bra med spöregn över oss och utedebut! 63.67% och mer värda är vi inte när energin inte finns, men när den kommer finns det massa mer poäng att hämta!
 
Jag har haft fullt upp med ca 4-6 hästar att motionera ons-sön så mina dagar har ägnats i stallet vilken jag absolut inte tackar nej till. Har ångest att det är måndag imorgon och jobbdags haha...
 
Nu till helgen är det Faray som ska få iväg o hoppa lite, han får hoppa en avd. B klass eftersom Emma fyllt 13. Men det var tydligen (som vi fattar det som) en klass för avd. B ponnierna också som ingick i sveland cup, så vi håller alla tummar vi har att det ska gå bra för både Faray och hennes egen ponny Zilda som även dom ska ställa upp i sveland cup!
Vi hoppas på seger!!
 
Lite bilder från senaste hoppningen med Emma och Faray


1 Frida:

skriven

Fin blogg du har:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: