Tomt

Imorgon sker en väldigt stor omställning, i ungefär ett halvår har jag ridit minst 2 hästar om dagen, ibland har det varit 5st.
Men imorgon åker två av dessa hem och 1 har redan åkt, så nu kommer det bara vara Zäta och Adrian kvar.
På ett sätt är det såklart skönt då jag vet att min tid inte kommer räcka till i juli för att verkligen gå in 100% och göra ett bra jobb, ett halvdant arbete skulle jag aldrig kunna göra utan det är allt eller inget som gäller!
Men även är det så himla tråkigt då det är 2 underbara individer som jag vet är riktigt fina, usch kommer ha sån ångest imorgon... 
 
Har iaf fixat det mesta idag då jag jobbar till 3 imorgon och gärna vill åka iväg så fort som möjligt eftersom det kommer ta en stund att åka fram o tillbaka.
Ser inte fram emot att säga hejdå, det är så svårt när man fäst sig vid en underbar individ som verkligen är super! Men såklart måste man se till hästens bästa och vad den behöver.
Är så himla tacksam för att jag fått chansen att rida så fina hästar, verkligen!
 
Ett litet bättre inlägg kommer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: